Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Merhaba
#1
Merhaba arkadaşlar aklımda bir fikir var bunu sizle paylaşmak istedim.
Terraria isimli(Minecraft bu oyunun fakesi diyorlar) oyunda hamachili bir sw açsak ?Neden hamachili die soracak olursanız oynunun orjinali 14,99$ biz de orjinal oynamıyoruz tabi o yüzden hamachi sw açma fikrini ortaya sunuyorum açabilecek olan varsa forum üzerinden iletişime geçsin Smile
Reply


Messages In This Thread
Merhaba - by NiceDreamxD - 10-06-12, 19:33
Cevap: Merhaba - by ~aLone~ - 11-06-12, 09:14
Cevap: Merhaba - by NiceDreamxD - 16-06-12, 10:55

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Merhaba kaan55koc 1 5,731 04-03-16, 20:33
Last Post: emre1631
  Tekrardan Merhaba Lagger 4 6,152 12-03-14, 13:17
Last Post: ahmetberkay
  Merhaba Arkadaşlar. Rütbe Sıralaması Nedir ? compLexLife 1 3,734 27-08-12, 11:23
Last Post: Lagger

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Troll Bilimi / Komik Şakalar — 57,975 görüntülenme, 5 cevap
İlk Amatörlüğünüz — 29,109 görüntülenme, 92 cevap
Ramazan Bayramı — 23,677 görüntülenme, 4 cevap
JB Shop — 22,125 görüntülenme, 23 cevap