03-07-12, 14:07
2. Sadece model yüklemekle olmaz. O modeli prechache edip kullanılmasını sağlayacak plugin de lazım. O skinleri ancak kendi cs ne atarsan sadece kendinde öyle görünür.
|
Arkadaşlar 3 Küçük Sorum Olacak Sizlere
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
Arkadaşlar 3 Küçük Sorum Olacak Sizlere - by momo12345 - 03-07-12, 12:33
Cevap: Arkadaşlar 3 Küçük Sorum Olacak Sizlere - by akcaliberkk - 03-07-12, 14:07
Cevap: Arkadaşlar 3 Küçük Sorum Olacak Sizlere - by momo12345 - 03-07-12, 17:27
Cevap: Arkadaşlar 3 Küçük Sorum Olacak Sizlere - by Schwertle_vbulletin4_import1 - 03-07-12, 18:05
Cevap: Arkadaşlar 3 Küçük Sorum Olacak Sizlere - by DeaTReX - 03-07-12, 18:06
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| [YARDIM]Arkadaşlar BB modunda Adminler istediği zaman duvar hareket ettiriyorlar | 7gulgun7 | 23 | 12,624 |
04-08-14, 19:30 Last Post: lovbattery rh |
|
| beyler bi sorum olcak ? | anolog001234 | 2 | 3,349 |
25-07-14, 03:59 Last Post: bloody123 |
|
| Birkaç İsteğim Olacak | balcan2744 | 20 | 9,306 |
15-11-13, 16:42 Last Post: JDM |
|