Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arkadaşlar 3 Küçük Sorum Olacak Sizlere
#3
akcaliberkk dateline='' Wrote: 2. Sadece model yüklemekle olmaz. O modeli prechache edip kullanılmasını sağlayacak plugin de lazım. O skinleri ancak kendi cs ne atarsan sadece kendinde öyle görünür.

Keşke Daha Ayrıntılı Anlatsaydın
Reply


Messages In This Thread
Cevap: Arkadaşlar 3 Küçük Sorum Olacak Sizlere - by momo12345 - 03-07-12, 17:27

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [YARDIM]Arkadaşlar BB modunda Adminler istediği zaman duvar hareket ettiriyorlar 7gulgun7 23 12,634 04-08-14, 19:30
Last Post: lovbattery rh
  beyler bi sorum olcak ? anolog001234 2 3,353 25-07-14, 03:59
Last Post: bloody123
  Birkaç İsteğim Olacak balcan2744 20 9,425 15-11-13, 16:42
Last Post: JDM

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,066 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,477 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,278 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 43,462 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,301 görüntülenme, 8 cevap