Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Çok basit birşey istiyorum :)
#1
Arkadaşlar bende yani siteden indirdiğim oynmenü ve ffmenü var bunları o harfine koyucağız yani o ya basınca

1 - Oyun Menu
*Oyunlar açılacak
2 - FF Menu
*FF Oyunları açılacak


Şimdiden eyvallah yardımcı olabilecek varsa buradan veya özel mesaj yoluyla ulaşabilirler Smile
Reply


Messages In This Thread
Çok basit birşey istiyorum :) - by berkanmtn - 13-09-12, 00:13

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Üst Yazı istiyorum Sma DerenKurt 5 4,768 03-08-16, 20:32
Last Post: murat1366
  /adminfiyat yazınca admin fiyatlarının çıkmasını istiyorum. 7gulgun7 7 4,369 17-07-16, 18:01
Last Post: BYHAZARD7
  /adminol Pluginini İstiyorum :) al_99 50 14,284 21-02-15, 00:00
Last Post: eneskaraca55

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,057 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,456 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,260 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 42,641 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,281 görüntülenme, 8 cevap