13-09-12, 13:20
bunalr tsde yektin alınırsa açılışta
verilen
pass
ile
serveradmin
adlı
yazı
ile
yönetirsin ok
verilen
pass
ile
serveradmin
adlı
yazı
ile
yönetirsin ok
Tek Hedef CSPlague
|
Teamspeak 3 Admin Aracı
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
Teamspeak 3 Admin Aracı - by reset44 - 13-09-12, 12:35
Cevap: Teamspeak 3 admin aracı - by atmc - 13-09-12, 13:14
Cevap: Teamspeak 3 admin aracı - by reset44 - 13-09-12, 13:20
Cevap: Teamspeak 3 admin aracı - by halo56 - 20-09-12, 18:52
Cevap: Teamspeak 3 admin aracı - by atmc - 20-09-12, 20:28
Cevap: Teamspeak 3 Admin Aracı - by Laund - 15-12-12, 21:28
Cevap: Teamspeak 3 Admin Aracı - by karizma4141 - 14-01-13, 00:54
Cevap: Teamspeak 3 Admin Aracı - by reales - 03-05-13, 18:38
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| TeamSpeak 3 | 100 tane sunucu çekilişi! | FiratcanUlukaya | 0 | 5,566 |
18-02-18, 02:22 Last Post: FiratcanUlukaya |
|
| Teamspeak 3 Bayi Yedeği | oadresim | 1 | 10,119 |
05-01-18, 04:54 Last Post: sasplk |
|
| Teamspeak 3 Plugin Nasıl Yüklenir | reset44 | 3 | 17,647 |
14-09-17, 14:08 Last Post: Enesabianamisik |
|