26-04-14, 18:59
saa
|
Russian.cfg || Rusların En İyi CFGSi || DeaTReX ||
|
|
27-04-14, 21:59
tesekkurler
28-04-14, 23:20
eyv
15-05-14, 00:16
consola bısey yazmamız gerekıyormu ?
25-05-14, 17:37
anannn Amiiii
- - - - - - - - - - anannn Amiiii - - - - - - - - - - qweqeqweqwe
11-06-14, 00:09
saolasın
21-06-14, 20:46
thnk you beby
04-07-14, 14:00
Gayet Güzel kulannıyorum
13-07-14, 18:30
sXe 'yi Deler Gecer !
diye bişey yok burda milleti kandırmaya gerek yok .sXe Command Offline (yanlış yazmıyosam) cfg yi aktifleştirdiğim anda misalen configte 30 kod varsa 26 sı sXe geçmiyo. |
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| Russian CFG + DLL || CSPLague Özel || | Nobb | 6 | 16,835 |
24-01-22, 21:35 Last Post: yscq08 |
|
| Yılın Süper Aim Cfgsi [ÖZELYAPİM] | wampirus | 3 | 9,494 |
27-04-16, 12:12 Last Post: wampirus |
|
| Dünyanın en iyi aim cfgsi Wampirv1 | wampirus | 3 | 8,843 |
07-10-15, 18:17 Last Post: insane |
|