Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Protocol Hatası
#1
S.a arkadaslar baslıktaki gibi dproto kurmama rağmen düzelmedi

Steam server kurunca nosteam giremiyor
NoSteam server kurunca da steam giremiyor.
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  mod hatası google699 1 4,585 25-04-17, 17:05
Last Post: WhoAmI
  OpenGl Hatası luttfen yardım godfrey 4 8,707 25-04-17, 17:00
Last Post: WhoAmI
  Cl_FlushEntityPacket hatası haLiLtkn 1 7,357 25-04-17, 16:31
Last Post: WhoAmI

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Centos 7 port sorunu — 26,599 görüntülenme, 1 cevap
Steam id ye ban nasıl atılır? — 17,899 görüntülenme, 8 cevap
Oto servera girme — 14,415 görüntülenme, 14 cevap
Koyu yesıl radar — 13,424 görüntülenme, 1 cevap
Klavye Sorunu Düzeltme — 12,006 görüntülenme, 0 cevap