Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Herkeze selamlar
#1
Arkadaslar ben Danger cs 1.6 en iddali komutcularindanimdir. Yani en kötü kendimi böyle görüyorum çünkü verdiğim çoğu komutta server 32 çektirdim. Eskiler bilir su an kapandigi icin reklam olmicak bi tabir kullanacağım ben red army komutcusu ve jailcisiydim. Ama su an kapandigindan reklam olmayacağını düşünüyorum. İlk oyuna orda basladim ve su an baska kardes bi serverda komutcu adminim. Yani ben kısaca buyum. Sizide tanimak isterim.
Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Herkese Selamlar h0tm4chine 0 3,546 02-01-17, 19:13
Last Post: h0tm4chine
  Herkeze selamlar IDangerI 0 3,274 05-04-16, 00:19
Last Post: IDangerI
  Selamlar spanker 1 3,605 08-11-15, 13:15
Last Post: Schwertle_vbulletin4_import1

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Konu Açmadan Okuyunuz! — 33,979 görüntülenme, 9 cevap
NiCoMeDiA — 18,142 görüntülenme, 41 cevap
Merhaba - Android34 — 13,745 görüntülenme, 4 cevap
Herkese Merhaba Ben fenerbahce07... — 9,567 görüntülenme, 38 cevap
Merhaba Beyler — 8,883 görüntülenme, 4 cevap