Kullanıcı Tag Listesi

4 sonuçtan 1 ile 4 arası
  1. #1
    binbaşı er Pikachu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2013
    Yer
    Istanbul
    Mesajlar
    331
    Bahsedildi
    7 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    8

    Standart Steam'de Alınabilecek Oyunların Listesi

    Arkadaşlar bu konuyu açmamdaki sebep bazen hiç rastlamadığınız oyunların çok güzel olabilme ihtimalinden kaynaklanıyor. Bu konuda altında oyunun ismiyle beraber oynadığım süre boyunca kazandığım tecrübelerden oyunu anlatıcam. Konu altından konuya eklenmesini istediğiniz oyunlar varsa şu şekilde paylaşım yapınız:
    Oyun İsmi:
    Oyun Türü:
    Oyunun Açıklaması:
    Oyunun Gameplay Videosu:
    Açıklamayı tamamen sizin yapmanız gerekiyor. Ayrıca gameplay videosunuda güzel seçmelisiniz,1-2 dakikalık 240p lik bir videodan ziyade uzun ve hd videolar seçin.

    Steam'de alınabilecek oyunların listesi:

    Ace of Spades
    Aksiyon,Savaş

    Aslında oyunu alma sebebim uzun zamandır oyun almamıştım ve farklı bir şey arıyordum. Ana menüde yeni çıktığını görünce -12 Kasım 2012- amaan alıyım gitsin dedim. Oyunu oynamaya başladığımdaysa çok uzun zamandır bi oyundan bu kadar keyif almadığımı fark ettim. Minecraft görüntüsüne Battlefield heyecanına sahip bi oyun, aslında evet bu doğru tabir Minecraft+Battlefield3=Ace of Spades. Fiyatına gelirsek $10, bana göre fiyatı gayet iyi, ama yeni çıkmış bir oyun değildir, onun için indirimde bekleyebilirsiniz. Atın wishlist e dursun

    Not: Oyuna bu videodan sonra update gelmiştir, oyunun görüntü yapısıyla ilgili hiçbir şey değişmedi. Sadece silah güçleri ve basit şeyler.
    Not2: Oyunu alan kişi beni eklerse bol bol oynarız, yardımcı da olurum


    Chivalry: Medieval Warfare
    Aksiyon,Savaş

    Oyunu aldım oynamaya başladım, bu ne iğrenç bişey dedim, sonra belki bilmediğimdendir diyip bi kaç gün oynadım. Yok ya bu kadar kötü oyun olamaz dedim kapattım. 2 gün sonra sesimi duydular heralde 2gb lık update geldi. Sonra oyunu bir açtım ki, dedim vaay be. Görüntü düzeltilmiş, karakterlerin silah hızları güçleri yeniden ayarlanmış, ya herşey değişmiş bildiğiniz ondan sonra oyuna toplam bi 1gb daha güncelleme gelmiştir. Şu son hali MÜTHİŞ, insanın stres atıp eğlenmesi için birebir. Birde gerçekci ya insanın çok hoşuna gidiyo, kılıcı koluna doğru sallıyorsun kol kopuyo kafaya sallıyosun kafa gidiyo Kesinlikle herkese önerdiğim bir oyundur. Fiyatı $25 dır, şuanlık biraz pahalı, zaten oyuna o kadar çok fazla indirim yapılıyor ki indirimdeyken kesinlikle almayın. Yapıldığı zaman -75 -80 yapılıyor zaten, atın wishlist e dursun, ama indirime girene kadar dursun, sonrasında kütüphanenize geçsin

    Not: Alan kişiler eklerse hem beraber oynarız, hemde yardımcı olurum.


    Darksiders II
    Aksiyon,Macera

    Yok böyle bir oyun, bana göre DÜNYA ÜZERİNDE ÇIKARTILMIŞ EN İYİ SINGLE PLAYER oyundur. Oyunu alana kadar God of War olduğunu düşünürdüm ama kusura bakma Kratos, Death varken sana bakamam :/ he sözü geçmişken oyun mahşerin dört atlısının hikayesidir. İlk oyunda War (Savaş) atlısıyla oynarken, ikinci oyunda Death (Ölüm) karakteriyle oynuyorsunuz. Bu arada hikayesi çok güzeldir, tam keyfini almak istiyorsanız, önce biri sonra ikiyi bitirin. Ben tam tersini yaptım aldığım keyfin haddi hesabı yoktu gerçi ama olsun Bu oyuna yapılıcak yorum yok daha fazla gitmiyor oyunu alın sadece alın Şey oyun fiyatı.. fiyatı $50. Ama indirim beklerseniz $10, $15 a alabilirsiniz.
    (Dikkat 1. bölümün Walkthrough videosudur)
    Not: Prima Official Strategy Guide oyunu alırken bunuda almanızı tavsiye ederim, oyun hakkında her bilgi mevcut içinde, ayrıca oyundaki Boatman Coin (özel item almak için para) ve oyundaki bütün gizli yerlerini gösteriyor, yada basit bi şekilde oyun hakkında HERŞEY var içinde.


    Killing Floor
    Aksiyon

    Hemen alın, bu oyunu oynamadıysanız, pardon bu oyunu multiplayer oynamadıysanız gidin alın. Oyunun single player bi özelliği var ama olmasada olurmuş, gereksiz eğlencesiz, olmaması gereken bir şey. Ama multiplayer hayatımda en keyif aldığım oyunlardan biri. Daha fazla yorum yapmak istemiyorum bu oyunu alın ve beni ekleyin, kendimizce ufak bi grup kuruyoruz şuan 2 kişiyiz, 2 arkadaşımız daha alıcak. Oyun 6 kişiye kadar multiplayer oynanabiliyor. Steam fiyatı 20$ ama şöyle güzel bir şey vardır ki, internette 15TL. Linki burdan vermicem alıcak arkadaşlar bana ulaşırsa yollarım. Bu arada nası olur öyle şey falan demenize gerek yok, 2 kişi ordan aldık, 2 arkadaşımızda ordan alıcak. Yani tamamen güvenilir.

    Not: Bu oyun hakkında şüpheye düşen arkadaşa sesleniyorum, SANA SESLENIYORUM al bu oyunu ve biraz gerilmeye hazır ol


    Daha ekleyeceğim fazlaca oyun var, zamanla tek tek ekliyip konuyu güncel tutmaya çalışıcam.
    Konu Pikachu tarafından (10-08-13 Saat 17:18 ) değiştirilmiştir.
    uhcakiP
    Özel Plugin Kodlanır!

    Steam_ID = STEAM_0:0:54912140
    Steam_Nick = Ragnar Lothbrok

    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  2. #2
    onbasi
    Üyelik tarihi
    Oct 2012
    Mesajlar
    133
    Bahsedildi
    6 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Cevap: Steam'de Alınabilecek Oyunların Listesi

    Saol yardımcı olmuşsun acemi kardeşlerime,yani gidip My Little Pony almayın ))

  3. #3
    teğmen er scarty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2012
    Yer
    BURSA
    Mesajlar
    788
    Bahsedildi
    68 Mesaj
    Etiketlenmiş
    0 Konu
    Tecrübe Puanı
    8

    Standart Cevap: Steam'de Alınabilecek Oyunların Listesi

    Steam GUNZ2'ye yeşil ışık yaktı steam'e gelebilir geldiğinde ne olursa olsun çekmeye çalışıcam
    YouTube.com/enesscarty

  4. #4
    teğmen emektar Nefesim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2013
    Mesajlar
    1.019
    Bahsedildi
    60 Mesaj
    Etiketlenmiş
    2 Konu
    Tecrübe Puanı
    9

    Standart Cevap: Steam'de Alınabilecek Oyunların Listesi

    GTA 3
    GTA SAN ANDREAS
    GTA 4
    GTA 4 LIBERTY CITY

    49.99$

    CS 1.6
    CS GLOBAL

    Amnesia

    Şimdilik ALıcaklı Listem
    Nefesim Fark Yaratırmı ?

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 10-09-14, 21:59
  2. Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 07-02-14, 20:55

Kullanıcıların arama motorlarındaki kullandığı taglar:

steam aldim ama player modelleri falan degismedi

Counter Strike

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94