| Welcome, Guest |
You have to register before you can post on our site.
|
| Forum Statistics |
» Members: 87,982
» Latest member: Duncansef
» Forum threads: 13,560
» Forum posts: 203,835
Full Statistics
|
| Online Users |
There are currently 108 online users. » 0 Member(s) | 104 Guest(s) Applebot, Bing, Google, Yandex
|
| Latest Threads |
Duygulandım :))
Forum: Sohbet / Geyik
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:32
» Replies: 8
» Views: 6,717
|
keşke eski tasarım kalsay...
Forum: İstekleriniz
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:31
» Replies: 1
» Views: 27
|
Dark Professional | Satıl...
Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları
Last Post: lanet223
19-06-26, 14:28
» Replies: 0
» Views: 22
|
[YENİ İP] Hakan Unique | ...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
15-06-26, 03:12
» Replies: 0
» Views: 42
|
deneme mod
Forum: Moderatör Başvurusu
Last Post: duzceli
18-05-26, 03:09
» Replies: 0
» Views: 1,407
|
CS 1.6 Sunucumuz Açılmışt...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: obisa
08-05-26, 12:57
» Replies: 0
» Views: 114
|
TkyNET | Korumalı TeamSpe...
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
15-01-26, 18:12
» Replies: 1
» Views: 1,220
|
TS3 sunucusu
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
14-01-26, 21:46
» Replies: 3
» Views: 6,744
|
Sarı Çizmeli - Mahkum
Forum: JB Modelleri
Last Post: redepra06
02-01-26, 18:48
» Replies: 212
» Views: 77,954
|
The Walking Dead | Zombie...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
12-07-25, 14:31
» Replies: 0
» Views: 4,745
|
|
|
| VDS Sorunu Yardım lütfen. |
|
Posted by: heartles39 - 30-08-15, 21:51 - Forum: [TS3] Team Speak 3
- Replies (4)
|
 |
arkadaşlar ben bir bilişimden vds aldım 2 ip veriyolardı vds'yi 1.ip cok rahat putty Vs girebiliyorum 2.ipi de makinaya yükledim fakat o iple putty'ye giriş yaptigimda 1.ip'ye atiyor tekrar yardım edebilcek varmi lütfen
|
|
|
| Cs php panel yardım |
|
Posted by: orginscorel - 30-08-15, 14:16 - Forum: Panel Geliştirme
- Replies (2)
|
 |
Merhaba arkadaşlar www. techsunucum. com adresinde domain host vds vps ts3satışı yaparken birçok kişinin aslında oyun sunucuları üzerine geldiğini farkettik bunların arasında csplague platformunun üzerine kurulu olan cs1.6 olduğu haşikardı.
Csplague.com aracılığıyla php paneller elde ettik ancak firmamızda daha önce mysql ile bağlantı kuran bir birey mevcut değil kurulumun nasıl olduğuna dahil en ufak bir fikre bile sahip değiliz.
Öncelikle işe web mod panelle başladık ancak bir ürün satıcaksak alıcı içindekilerini kendine göre düzenliyebilmek ister ve dosya yükle butonu bozuk olduktan sonra bir işe yaramaz.
www. techsunucum. com adresinde phpmyadminde bir sorun mevcut mysql kurulumlarında problem var
37.123.99.59 ipli bir pro sunucu açtık Linux centos 5 64 bit işletim sistemine sahip 1024 mb buraya cs 1.6 kurduk ve içine webmod attık web mdo yerine bu ip üzerine php bir panel kurmak istiyoruz yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkür ediyorum ancak 2 adet host ve domainimiz mevcut www. reaksiyon - rp. com adlı sitemizde cpanel mevcut ve phpmyadmini aktif www. techsunucum. com da cpanel aşırı derecede sorunlu ve phpmyadmini devre dışı ftp üzerinden kurulum sağlandığında www. reaksiyon -rp .com adresinni phpmyadminine bağlanabilme lüksü var ise lütfen yardımcı olunuz. Şimdiden emeği geçen herkese ve csplague.com platformuna hizmetleri için teşekkür ederim....
|
|
|
| Hepinize Merhaba Arkadaşlar Ben Zeki |
|
Posted by: Final Quality - 30-08-15, 00:01 - Forum: Ben Kimim
- No Replies
|
 |
Yeni Açtığım Serveri Size Tanıtmaktan Mutluluk Duyarım...
İP 46.20.15.32:27015 Hepinizi Bekliyorum
Not:Eğer Servera Girdiğinizde Adınızın Başına ``Final @ `` Yazarsanız Admin Alımında Admin Olabilirsiniz Hepinizi Bekliyorum ...
|
|
|
| Nitrado Counter-Strike 1.6 Server Hatası |
|
Posted by: Purpolesse - 28-08-15, 19:48 - Forum: Soru - Cevap
- Replies (1)
|
 |
Merhabalar Ben Nitradodan Counter-Strike 1.6(cracked,dproto) Server Aldım Jailbreak Modlarını Yükledim ve Girmeye Çalıştıgımda
This servers accepts only legit clients. Go and buy it right now at Counter-Strike on Steam böyle bir hata veriyor hatanın ne oldugunu anladımda nasıl çözebilirim başka paket denesem çözülürmü sizce ?
Hatayı anlamayanlar için(orjinal almamı söylüyor cs 1.6 yı)
|
|
|
| El basi süreli bunny kapama |
|
Posted by: xLdeJavu - 27-08-15, 22:20 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü
- Replies (3)
|
 |
Sa kolay gelsin jb server için bu hücreyi acar acmaz fırlayan mahkumların onune gecmek ıcın her el basi ilk 15 sn bunny kapalı dursun ve saydan mesaj gecsın '' Serverın bunny'si 15 saniye sonra acilacaktir. '' sanıye ılerledıkce 14 13 12 11 10 diye mesaj yenilensin en sonda ise bunny acilmistir diye mesaj gecsın saydan
|
|
|
|