Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Forum Statistics
» Members: 87,983
» Latest member: loliga
» Forum threads: 13,560
» Forum posts: 203,835

Full Statistics

Online Users
There are currently 40 online users.
» 0 Member(s) | 36 Guest(s)
Applebot, Bing, Google, Yandex

Latest Threads
Duygulandım :))
Forum: Sohbet / Geyik
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:32
» Replies: 8
» Views: 6,769
keşke eski tasarım kalsay...
Forum: İstekleriniz
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:31
» Replies: 1
» Views: 40
Dark Professional | Satıl...
Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları
Last Post: lanet223
19-06-26, 14:28
» Replies: 0
» Views: 27
[YENİ İP] Hakan Unique | ...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
15-06-26, 03:12
» Replies: 0
» Views: 50
deneme mod
Forum: Moderatör Başvurusu
Last Post: duzceli
18-05-26, 03:09
» Replies: 0
» Views: 1,419
CS 1.6 Sunucumuz Açılmışt...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: obisa
08-05-26, 12:57
» Replies: 0
» Views: 119
TkyNET | Korumalı TeamSpe...
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
15-01-26, 18:12
» Replies: 1
» Views: 1,230
TS3 sunucusu
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
14-01-26, 21:46
» Replies: 3
» Views: 6,750
Sarı Çizmeli - Mahkum
Forum: JB Modelleri
Last Post: redepra06
02-01-26, 18:48
» Replies: 212
» Views: 78,528
The Walking Dead | Zombie...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
12-07-25, 14:31
» Replies: 0
» Views: 4,748

 
  PointBlank Mermi İsabet Sesi
Posted by: afaik61 - 04-07-15, 02:22 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (4)

Merhabalar çoğu arkadaşımız point blank oynamıştır. Orada mermiler adamlara isabet edince sıp sıp diye sesler çıkıyor. CS 1.6 için böyle bir mod yapabilecek bir arkadaş varmı? Yaparsa çok sevinirim Güncel olursa çok sevinirim.

Print this item

  www.agarioprivate.com | Gelin Agario Oynuyalım?
Posted by: CoderAdam - 04-07-15, 01:59 - Forum: Sohbet / Geyik - Replies (1)

Agario Private | Gelin Agario Oynuyalım?

Agario Private | Gelin Agario Oynuyalım?

Agario Private | Gelin Agario Oynuyalım?

Agario Private | Gelin Agario Oynuyalım?

Agario Private | Gelin Agario Oynuyalım?

Agario Private | Gelin Agario Oynuyalım?

Agario Private | Gelin Agario Oynuyalım?

Agario Private | Gelin Agario Oynuyalım?

Agario Private | Gelin Agario Oynuyalım?

Agario Private | Gelin Agario Oynuyalım?

Print this item

  Counter Strike | Server Listesi Sorunu
Posted by: Nykia - 04-07-15, 01:45 - Forum: CS Soru - Cevap - Replies (1)

Merhaba sevgili CSPLague üyeleri;

Benim karşılaştığım çok sinir bozucu bir sorun var. Nedense bende server listesi olduğu halde server listesi gözükmüyor ve favorilere server eklediğimde, oyunu kapatım tekrar açtığımda ekledim serverler gidiyor. Bana çok acil yardımcı olurmusunuz?

Print this item

  Ogcp paneli kurabilecek
Posted by: oflumesut61 - 04-07-15, 00:56 - Forum: Panel Geliştirme - No Replies

ogcp paneli kurabilen arkadaşlar bana ulaşssınlar . emeğimin karşılığını alırım diyorsanız belirli bir ücret de ödeyebilirim.

https://www.facebook.com/trouble061

Print this item

  [ÇÖZÜM] Counter Strike 1.6 Kasma Sorunu
Posted by: Nykia - 04-07-15, 00:04 - Forum: [GENEL] Cs 1.6 Genel Konular ve Bilgiler - Replies (3)

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Counter Strike'da kasma sorunları olanlar için consol(")'a yazacakları bir kaç kod sayesinde kasma sorununun az da olsa ineceğini gösteren bu konuyu açtım.Kasma sorununun kalkması için lütfen aşağıdaki talimatlara uyun.

[/HR]

Quote:
  • [*=center]İlk olarak ayarlardan, video ayarlarına giriyoruz ve D3D olarak ayarlıyoruz.
    [*=center]Ardından consol(")'a aşağıdaki kodları yazıyoruz.
Quote:
  1. [*=center]fps_max 101
    [*=center]fps_modem 101
    [*=center]rate 25000
    [*=center]cl_rate 9999.9999
    [*=center]cl_updaterate 101
    [*=center]cl_cmdrate 101
    [*=center]cl_showfps 1

Alıntıdır.

Print this item

  TeamSpeak 3 3.10.3 crack
Posted by: nakoayvaz - 03-07-15, 20:29 - Forum: [TS3] Team Speak 3 - Replies (2)

3.10.3 crack Olan Biri paylaşabilirmi acaba ?

Print this item

  Pluginde ayar yapma
Posted by: pukcuk - 03-07-15, 19:01 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - No Replies

İndir Suleyman Sans Kutusu rar
arkadaşlar attığım linkteki base builder için ayarlanmış bir şans kutusu plugini bunu bbmenüde olmasını istiyorum
bbmenü linkide bu arkadaşlar
İndir menu csmodders rar

ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER YARDIMCI OLACAK ARAKDAŞA Smile O ATTIĞIM ŞANSKUTUSU PLUGİNİ BBMENÜNÜN İÇİNDE OLMASINI İSTİYORUM OLAY BASİT Smile

Print this item

  Base builder için bıçak modelleri
Posted by: pukcuk - 03-07-15, 17:17 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - No Replies

Selamun aleykum arkadaşlar base builder serverim için bıçak modelleri arıyorum bıçak modeli varsa elinizde kurulumunuda anlatırsanız sevinirim Smile

Print this item

  Jbmenuye ufak bir ayar
Posted by: kadir008 - 03-07-15, 15:05 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (2)

EKTEKİ JBMENUYE Bİ KAÇ SEÇENEK DAHA KONULMASINI İSTİYORUM. MESELA EN ALTA AKCE TRANSFER MENU [10,20,30,40,50] AKCE TRANSFER EDİLSİN. EN ALTIN Bİ ÜSTÜNE KIZILAY SEÇENEĞİ TIKLANDIĞINDA 99 HP ALSIN 5 JB VERSIN SONRA DESTEK MENU SEÇENEĞİ KONSUN ONA TIKLANDIĞINDA /Destekmenu yazsın benim özel kurduğum destekmenu acilsin. Yapabilenere veya yapmaya çalışıp yapamayanlara teşekkür ederim. Hayırlı Ramazanlar Big GrinBig Grin



Attached Files
.sma   JbmenuSon3.sma (Size: 78.5 KB / Downloads: 85)
Print this item

  Onemlı llutfen bakın !
Posted by: seksen1bin - 03-07-15, 13:59 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (2)

1. Sorunum mesela jaılbreakta oyun oynatırken sw ye yenı gelen bırı otomatık revlenıyor yada mesela cıkıp gıren kısı revlenıyor otomatık. Onu nasıl engelleyebiliriz ?

2. Si t de ölüyken mıkrofon basıyolar bunu nasıl engelerız

ıyı forumlar. Yardımcı olursanız sevınırım !

Print this item