Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Forum Statistics
» Members: 87,983
» Latest member: loliga
» Forum threads: 13,560
» Forum posts: 203,835

Full Statistics

Online Users
There are currently 85 online users.
» 0 Member(s) | 81 Guest(s)
Applebot, Bing, Google, Yandex

Latest Threads
Duygulandım :))
Forum: Sohbet / Geyik
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:32
» Replies: 8
» Views: 6,770
keşke eski tasarım kalsay...
Forum: İstekleriniz
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:31
» Replies: 1
» Views: 40
Dark Professional | Satıl...
Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları
Last Post: lanet223
19-06-26, 14:28
» Replies: 0
» Views: 27
[YENİ İP] Hakan Unique | ...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
15-06-26, 03:12
» Replies: 0
» Views: 50
deneme mod
Forum: Moderatör Başvurusu
Last Post: duzceli
18-05-26, 03:09
» Replies: 0
» Views: 1,419
CS 1.6 Sunucumuz Açılmışt...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: obisa
08-05-26, 12:57
» Replies: 0
» Views: 119
TkyNET | Korumalı TeamSpe...
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
15-01-26, 18:12
» Replies: 1
» Views: 1,230
TS3 sunucusu
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
14-01-26, 21:46
» Replies: 3
» Views: 6,750
Sarı Çizmeli - Mahkum
Forum: JB Modelleri
Last Post: redepra06
02-01-26, 18:48
» Replies: 212
» Views: 78,554
The Walking Dead | Zombie...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
12-07-25, 14:31
» Replies: 0
» Views: 4,748

 
  Cs go için panel istek
Posted by: buracat - 28-06-15, 03:15 - Forum: Panel Geliştirme - Replies (7)

Şuan için değil belki ama aklımda bir fiyat belirmesi için konu açtım. Özellikle takip ettiğim impawnu ve rennie cs 1.6 daki gibi cs go içinde bir panel yapabiliyorlarsa, bana pm atabilirlerse sevinirim.

Print this item

  Acil cs firmamıza php panel lazım !!!!!
Posted by: CameLGaminG - 28-06-15, 00:56 - Forum: Panel İstek - Replies (2)

Arkadaşlar 100 tane cs 1.6 server ipsi almış bulunmaktayız. Aklımızda gerçekten iyi bir cs firması kurmak var. Her konuda elemanımız var fakat php panel meselesini bi türlü yapamadık. Bu konudan gerçekten iyi anlayan bize güzel bir panel kodluyacak veya ücretsiz warez olmayan bir paneli hemen hemen hepsini değiştirip açık bırakmıyacak birileri lazım.

Tabi kurulum vs. bunlarda gerekli. Bizler çok uğraştık ve denedin fakat bir türlü cs serverleri bağlıyamadık. Panel siteye nasıl kurulur vs. Bu işlerde bize yardımcı olucak ister ben gönüllü istekli size yardımcı olurum diyene yada emeğimi alırım diyen bütün arkadaşlarla ihtiyacımız var. Bu durum altına skype ve pm yoluya iletişim adreslerinizi bildirirseniz ACİLEN. çok yardımcı olurusunuz.

İyi Forumlar...

Print this item

  Acil cs firmamıza php panel lazım !!!!!
Posted by: CameLGaminG - 28-06-15, 00:48 - Forum: Panel Geliştirme - Replies (2)

Arkadaşlar 100 tane cs 1.6 server ipsi almış bulunmaktayız. Aklımızda gerçekten iyi bir cs firması kurmak var. Her konuda elemanımız var fakat php panel meselesini bi türlü yapamadık. Bu konudan gerçekten iyi anlayan bize güzel bir panel kodluyacak veya ücretsiz warez olmayan bir paneli hemen hemen hepsini değiştirip açık bırakmıyacak birileri lazım.

Tabi kurulum vs. bunlarda gerekli. Bizler çok uğraştık ve denedin fakat bir türlü cs serverleri bağlıyamadık. Panel siteye nasıl kurulur vs. Bu işlerde bize yardımcı olucak ister ben gönüllü istekli size yardımcı olurum diyene yada emeğimi alırım diyen bütün arkadaşlarla ihtiyacımız var. Bu durum altına skype ve pm yoluya iletişim adreslerinizi bildirirseniz ACİLEN. çok yardımcı olurusunuz.

İyi Forumlar...

Print this item

  Gelişmiş Market {Hata}
Posted by: dewil55 - 27-06-15, 21:00 - Forum: [PLUGİN] Sizden Gelen Cs 1.6 Eklentileri - Replies (1)

beyler bu atıcağım sma oyunyoneticsi kabul ediyor ama oyuna girdiğimizde aktif olumyor sadece pro daki bıcak kalıyor herhangi bir market gelmiyor.Dosya.tc - cretsiz, Hzl ve Kolay Dosya Paylam

Print this item

  Server shutting
Posted by: MAJESTIC GAMING - 27-06-15, 17:34 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (3)

[h=3]Server shutting hatası verıyor server çöküyor sebebini bilen varmı ?[/h]

Print this item

  T de mik basılıyor
Posted by: MAJESTIC GAMING - 27-06-15, 16:16 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (1)

Bi türlü çözumunu bulamadım jaıl modunda T de bug yapıp mikrofon basıyolar ama sadece ölüyken duyuyoruz

Print this item

  wallbang.exe Config v2 BY HODZİC
Posted by: emirhodzic - 27-06-15, 15:12 - Forum: [CONFIG] CS 1.6 CFG - Replies (1)

https://www.youtube.com/watch?v=WXAh9v2FWH8

https://www.youtube.com/watch?v=kuAXYHxuAMo

'-lva' | SK Gaming


Cilent Controls Aktif. Kolay Kontrol ' u Sağlar.
Graphic Controls Aktif. Düşmanı ve Kişileri Daha İyi Görmenizi Sağlar.
Misc Controls Aktif.
Violance Controls Yüksek.
Sound Controls on High Sound.
Net Graph Aktif.
Gamma Controls Yüksek.
Anarchy Ayarları Aktif.
Omega Ayarları Aktif.
Aiming Alieses Aktif. (Starting Aim)
Fast AWP Aktif.

Print this item

  Best Config BY HODZİC +video
Posted by: emirhodzic - 27-06-15, 15:08 - Forum: [CONFIG] CS 1.6 CFG - No Replies

https://www.facebook.com/pages/Emir-Hodz...0591374923

config burdan ulaşabilirsiniz buda video

https://www.youtube.com/watch?v=LTQRlRbK5b8

'-lva' | SK Gaming

>Omega Ayarları!!!

->Anarchy Ayarları!!

->Görüntü Ayarı!!!!!!!!

-> Headshot atma özelliği gözle görülebilir şekilde artmıştır..

-> Setburst ayarLarı !

-> sXe Injected [all version] alias ayarLarı !

-> Awp Zoom ayarları başarılı bir şekilde ayarlanmıştır..

-> Süper Hs Ler Atarsınız !


Print this item

  Jail CT Silah Menu
Posted by: blankbee - 27-06-15, 11:52 - Forum: [PLUGİN] Sizden Gelen Cs 1.6 Eklentileri - Replies (1)

Bu plugin sayesinde bir kişi ct geçtiğinde karşısına alttaki silah menusu çıkar:

1-m4a1 awp ve deagle
2-ak47 awp ve deagle
3-m249 awp ve deagle
4-m4a1 ak47 m249 ve deagle

umarım işinize yarar



Attached Files
.amxx   ctsilahmenu.amxx (Size: 5.59 KB / Downloads: 67)
.sma   ctsilahmenu.sma (Size: 3.63 KB / Downloads: 80)
Print this item

  sistem belirtilen dosyayı bulamıy or
Posted by: cennetegiren - 27-06-15, 01:30 - Forum: VHE Teknik Yardım - No Replies

** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\İbrahim ve hasan\desktop\jail_scarty_csplague.pts" "C:\Program Files\valve\cstrike\maps\jail_scarty_csplague.pts"


The command failed. Windows reported the error:
"Sistem belirtilen dosyayı bulamıyor."


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\valve\hl.exe
** Parameters: +map "jail_scarty_csplague" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1

çözümü ?

Print this item