| Welcome, Guest |
You have to register before you can post on our site.
|
| Forum Statistics |
» Members: 87,982
» Latest member: Duncansef
» Forum threads: 13,560
» Forum posts: 203,835
Full Statistics
|
| Online Users |
There are currently 125 online users. » 0 Member(s) | 121 Guest(s) Applebot, Bing, Google, Yandex
|
| Latest Threads |
Duygulandım :))
Forum: Sohbet / Geyik
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:32
» Replies: 8
» Views: 6,706
|
keşke eski tasarım kalsay...
Forum: İstekleriniz
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:31
» Replies: 1
» Views: 20
|
Dark Professional | Satıl...
Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları
Last Post: lanet223
19-06-26, 14:28
» Replies: 0
» Views: 19
|
[YENİ İP] Hakan Unique | ...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
15-06-26, 03:12
» Replies: 0
» Views: 39
|
deneme mod
Forum: Moderatör Başvurusu
Last Post: duzceli
18-05-26, 03:09
» Replies: 0
» Views: 1,406
|
CS 1.6 Sunucumuz Açılmışt...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: obisa
08-05-26, 12:57
» Replies: 0
» Views: 111
|
TkyNET | Korumalı TeamSpe...
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
15-01-26, 18:12
» Replies: 1
» Views: 1,217
|
TS3 sunucusu
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
14-01-26, 21:46
» Replies: 3
» Views: 6,742
|
Sarı Çizmeli - Mahkum
Forum: JB Modelleri
Last Post: redepra06
02-01-26, 18:48
» Replies: 212
» Views: 77,816
|
The Walking Dead | Zombie...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
12-07-25, 14:31
» Replies: 0
» Views: 4,744
|
|
|
| Teamspeak 3 Linux server kapanma sorunu |
|
Posted by: hynaen - 25-09-15, 04:01 - Forum: Team Speak 3 Destek
- Replies (4)
|
 |
Sanal makinaya sahibim ve makinanın işletim sistemi Linux. 3.0.11.3 sürümünde kurulumu vesaire gerçekleştirdim, lisanları attım, hosts dosyasının içindeki ayarları değiştirdim felan fakat yaklaşık 3-4 saat içerisinde server kendini kapatıyor ve makinadan tekrar açmak zorunda kalıyorum. Makinamda da sorun yok. Bu neden oluyor acaba arkadaşlar her şeyi denedim fakat ne yaptıysam yine de bunun önüne geçemedim. Bilgili bir arkadaş yardım ederse çok memnun olurum, teşekkür ederim.
|
|
|
| Misafir hakkında bilgi |
|
Posted by: muratson - 24-09-15, 00:44 - Forum: Team Speak 3 Destek
- No Replies
|
 |
Misafir "hiçbirşey yapamasın, sadece herkese özel mesaj göndersin, odalara geçiş yapamasın, grupları düzenleyemesin kendini admin felan yapmasın"
ben bunu istiyorum. Bunu nasıl yaparım?
|
|
|
| ÜCRETLİ - Jailbreak Menu Yapimi |
|
Posted by: muratson - 24-09-15, 00:10 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü
- Replies (1)
|
 |
Arkadaşlar Jailbreak serverim için menu yaptıracağım.
Gerçekten yapabilenler iletişim bilgilerini bıraksın.
NOT: Size bir dosya vereceğim, o dosyada MENU nasıl olacak HERŞEY yazıyor. Ancak daha sonradan küçük şeyler ekletebilirim haberiniz olsun, bunu kabul ederek gelin lütfen...
|
|
|
| Cs 1.6 Dedicated Server Adminlik Sorunu Çözümü |
|
Posted by: RuLinqTR - 20-09-15, 15:06 - Forum: [Linux|Win] Cs 1.6 Server Kurulum - Ayarları
- Replies (2)
|
 |
Beyler Bu Yazıda Sizlere CS 1.6 'da Dedicated Server Kurduğumuzda Adminliğimizin Bir Türlü Aktif Olmadığı Zamanda Sorunun Nasıl Çözüleceğini Anlatmak İstedim
Başlayalım :
Size Çözümünü Anlatayım Belki Bazı Arkadaşlara Yardımcı Olurum : İlk Olarak CS'nin Kurulu Oldğu Klasöre Giriyoruz , "cstrike" Dosyasına Giriyoruz Sonra Addons/Amxmodx/Plugins 'e Giriyoruz , Orada "admin.amxx" Adlı Bir Dosya Var Sizin Bu Dosyanız Bozulmuştur,İnternetten "admin.amxx Ve admin.sma" Adlı amxx ve sma Dosyalarını İndirin , ammx Formatlı Dosyayı Plugins Klasörüne , sma Dosyasını İse Scripting Klasörüne Atıyoruz, Gelen Uyarılara Evet , Taşı Ve Değiştir Gibi Olumlu Cevapları İşaretliyoruz,Sonra Aynı Dosyaları amxx ve sma Dosyalarını "adminek.amxx Ve adminek.sma" Olarak Yeniden Adlandırıyoruz , Sonra "adminek.amxx" Dosyasını addons/amxmodx/plugins Yoluna Atıyoruz , "adminek.sma" Dosyasını İse addons/amxmodx/scripting Yoluna Atıyoruz , Son Olarak addons/amxmodx/configs/plugins.ini Yolundaki Plugins Metninin En Alt Satırına "adminek.amxx" Yazıyoruz Tırnaksız Bir Şekilde , Artık Adminlik Dosyalarınız Ayarlanmıştır,Panelden Yada addons/amxmodx/configs/users.ini Dosyasından Adminliğimizi Yazıyoruz Oyuna Girip Kullanıcı Adı , Şifre Ayarlarımızı Yapıyoruz Ve Servere Giriş Yaptığımızda Adminliğimiz Aktif !!!!
Bu Yazıyı Ne +Rep İçin Ne Beğeni Yazmadım Bu Yazının Amacı Sadece İnsanlara Faydalı Olabilmek İstememdir.
Arkadaşlar Bu Yazıyı Eğer Başka Bir Yere Kopyalarsanız Lütfen Alıntı Olduğunu Belirtin Alıntı Olduğunu Belirtmeyen Arkadaşlar Olursa Hakkımı Zerre Kadar Helal Etmem.
Bu Yazının Sahibi Gökay Öktem'dir
İyi Günler !!!
İyi Forumlar !!!
|
|
|
|