Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Forum Statistics
» Members: 87,982
» Latest member: Duncansef
» Forum threads: 13,560
» Forum posts: 203,835

Full Statistics

Online Users
There are currently 125 online users.
» 0 Member(s) | 121 Guest(s)
Applebot, Bing, Google, Yandex

Latest Threads
Duygulandım :))
Forum: Sohbet / Geyik
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:32
» Replies: 8
» Views: 6,706
keşke eski tasarım kalsay...
Forum: İstekleriniz
Last Post: DaRq
21-06-26, 17:31
» Replies: 1
» Views: 20
Dark Professional | Satıl...
Forum: [MOD] Cs 1.6 Modları
Last Post: lanet223
19-06-26, 14:28
» Replies: 0
» Views: 19
[YENİ İP] Hakan Unique | ...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
15-06-26, 03:12
» Replies: 0
» Views: 39
deneme mod
Forum: Moderatör Başvurusu
Last Post: duzceli
18-05-26, 03:09
» Replies: 0
» Views: 1,406
CS 1.6 Sunucumuz Açılmışt...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: obisa
08-05-26, 12:57
» Replies: 0
» Views: 111
TkyNET | Korumalı TeamSpe...
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
15-01-26, 18:12
» Replies: 1
» Views: 1,217
TS3 sunucusu
Forum: [TS3] Team Speak 3
Last Post: taykor19
14-01-26, 21:46
» Replies: 3
» Views: 6,742
Sarı Çizmeli - Mahkum
Forum: JB Modelleri
Last Post: redepra06
02-01-26, 18:48
» Replies: 212
» Views: 77,816
The Walking Dead | Zombie...
Forum: [Tanıtım] Counter Strike Sunucu Tanıtımı
Last Post: lanet223
12-07-25, 14:31
» Replies: 0
» Views: 4,744

 
  Natrodan alınan domaini tsye bağlama
Posted by: AiWenDiL - 26-09-15, 22:06 - Forum: [TS3] Team Speak 3 - Replies (2)

Merhaba arkadaşlar Natrodan bir domain aldım.Cpanelden gerekan ayarları yaptım fakat domain ile tsye giriş yapamıyorum sorun nedir acaba

Print this item

  Teamspeak 3 Linux server kapanma sorunu
Posted by: hynaen - 25-09-15, 04:01 - Forum: Team Speak 3 Destek - Replies (4)

Sanal makinaya sahibim ve makinanın işletim sistemi Linux. 3.0.11.3 sürümünde kurulumu vesaire gerçekleştirdim, lisanları attım, hosts dosyasının içindeki ayarları değiştirdim felan fakat yaklaşık 3-4 saat içerisinde server kendini kapatıyor ve makinadan tekrar açmak zorunda kalıyorum. Makinamda da sorun yok. Bu neden oluyor acaba arkadaşlar her şeyi denedim fakat ne yaptıysam yine de bunun önüne geçemedim. Bilgili bir arkadaş yardım ederse çok memnun olurum, teşekkür ederim.

Print this item

  fy_snowba_blade
Posted by: cevomertcan - 24-09-15, 16:49 - Forum: [MAP] Cs 1.6 Harita İndir - No Replies

Bu Map fy_Snow U Yapanla Aynı Deildir!!!!!
İlk Mapım Olduğu İçin Bazı Yanlışlarım Olabilir Smile



Attached Files
.zip   fy_snowba_blade.zip (Size: 29.87 KB / Downloads: 60)
Print this item

  Misafir hakkında bilgi
Posted by: muratson - 24-09-15, 00:44 - Forum: Team Speak 3 Destek - No Replies

Misafir "hiçbirşey yapamasın, sadece herkese özel mesaj göndersin, odalara geçiş yapamasın, grupları düzenleyemesin kendini admin felan yapmasın"
ben bunu istiyorum. Bunu nasıl yaparım?

Print this item

  ÜCRETLİ - Jailbreak Menu Yapimi
Posted by: muratson - 24-09-15, 00:10 - Forum: [İSTEK] Cs 1.6 Plugin İstek Bölümü - Replies (1)

Arkadaşlar Jailbreak serverim için menu yaptıracağım.
Gerçekten yapabilenler iletişim bilgilerini bıraksın.

NOT: Size bir dosya vereceğim, o dosyada MENU nasıl olacak HERŞEY yazıyor. Ancak daha sonradan küçük şeyler ekletebilirim haberiniz olsun, bunu kabul ederek gelin lütfen...

Print this item

  Ts3 Server liste açma
Posted by: heartles39 - 23-09-15, 13:49 - Forum: [TS3] Team Speak 3 - Replies (4)

arkadaşlar ne yaparsam yapıyım ts3 server listte gözükmüyor daha önce böyle sorun yaşayıpta çözen varmı guestte oda açma vs hepsi açık

Print this item

  Ücretsiz TeamSpeak 3 Server 128 Kişilik
Posted by: nakoayvaz - 23-09-15, 10:50 - Forum: [TS3] Team Speak 3 - Replies (1)

-----Ücretsiz TeamSpeak 3 Server 128 Kişilik-----
Myndos Teknoloji Bünyesinde TeamSpeak 3 Satışına başlamamız ve Kurban bayramı nedeniyle Herkeze -1 AY- Boyunca ÜCRETSİZ TeamSpeak3 Server sağlıyoruz.
Kurallar:
➽ Her bir kişi 1 adet sunucu sahibi olabilir İkinci bir Ücretsiz server almaya çalışanların tespit edilmesi durumunda hakları tamamiyle ellerinden alınır.
➽Servar'da gün içinde en az 3 Kişi giriş yapmış olmalıdır aksi taktirde boş sayılıp hizmet durdurulur.
➽Suistimal etmeye çalışanların sunucuları bilgi verilmeksizin silinir.


Ücretsiz Server Özellikleri (1 Ay):


➽ 128 Slot Kapasitesi
➽ Gelişmiş Web Panel
➽ Türkiye (DGN) lokasyon
➽ Hazır Oda & Yetki Sistemi
➽ Hazır Yedekler
➽ 1 Gbit Bağımsız Hat


Not:
➽Bu hizmet sunucu kalitesini test etmenizi amaçlamaktadır.İsteyenler 1 ayın sonunda hizmeti devam ettirebilir.

➽ Kayıt işlemi 22-27 Eylül Arasında geçerlidir.


https://www.myndosbilisim.com/teamspeak.php

Kullanıcı Paneli:

[Image: attachment.php?attachmentid=10972&stc=1]
[Image: attachment.php?attachmentid=10971&stc=1]



Attached Files
.jpg   kp.jpg (Size: 12.75 KB / Downloads: 350)
.jpg   mp.jpg (Size: 20.16 KB / Downloads: 451)
Print this item

  ANNNNNN.cfg SS ile birlikte..
Posted by: ANNNNNN - 20-09-15, 20:15 - Forum: [CONFIG] CS 1.6 CFG - Replies (1)

Ey Counter-Strike 1.6 oynayan oyuncular. Ben bu oyuna 7 yılımı verdim. Oynadığıma pişmanım fakat bir bağımlılıktır benim için.
Çok iyi bir oyuncu değilim fakat, zamanla yaşım 22 yi buldu ve şuanda bu oyunu oynayan oyuncuların yaş ortalaması 15.
Girdiğim serverlerde Hile kullanıyorsun diye anneme küfreden bir çok kendini bilmez kişiliksiz oyuncularla karşılaştım.
Zamanında Hile kullandım. Zamanında tam olarak ilk başladığım zamanlar. Bu zamanlarda iyi değildim ve bu yüzden
hileye başvuruyordum. Sonra anladım ki hile çözüm değildir. Birşeyler başarmak istiyorsanız emek sarfetmelisiniz.
Fazla uzatmayayım. Kullandığım cfg yi eminim çoğunuz beğenmeyeceksiniz. Fakat işin sırrı ustalıktadır.


İsteyen çok olduğu için buraya paylaşım yaptım. Bilmeyenler için, indirdiğiniz dosyada c.cfg diye dosya var. O dosyayı cstrike klasörine kopyalayacaksınız. Cstrikeye ulaşmak için Oyun kısayoluna sağ tıklayın, özelliklere sonrada dosya konumunu aça tıklayın. Orada Cstrike klasörü var.
Mwheelup duck komutu vardır. klavyenin numlock kısmındaki + ile keleş cold ve ekipman alırsınız. - tuşu ile ise awp deagle ve ekipman alırsınız.
[Image: 6kAbZE.jpg]

[Image: J4oNYj.jpg]


Download
anilkilic2015.rar - 1.6 MB


Print this item

  ANNNNNN.cfg
Posted by: ANNNNNN - 20-09-15, 20:06 - Forum: [CONFIG] CS 1.6 CFG - No Replies

Ey Counter-Strike 1.6 oynayan oyuncular. Ben bu oyuna 7 yılımı verdim. Oynadığıma pişmanım fakat bir bağımlılıktır benim için.
Çok iyi bir oyuncu değilim fakat, zamanla yaşım 22 yi buldu ve şuanda bu oyunu oynayan oyuncuların yaş ortalaması 15.
Girdiğim serverlerde Hile kullanıyorsun diye anneme küfreden bir çok kendini bilmez kişiliksiz oyuncularla karşılaştım.
Zamanında Hile kullandım. Zamanında tam olarak ilk başladığım zamanlar. Bu zamanlarda iyi değildim ve bu yüzden
hileye başvuruyordum. Sonra anladım ki hile çözüm değildir. Birşeyler başarmak istiyorsanız emek sarfetmelisiniz.
Fazla uzatmayayım. Kullandığım cfg yi eminim çoğunuz beğenmeyeceksiniz. Fakat işin sırrı ustalıktadır.
İsteyen çok olduğu için buraya paylaşım yaptım. Bilmeyenler için, indirdiğiniz dosyada c.cfg diye dosya var. O dosyayı cstrike klasörine kopyalayacaksınız. Cstrikeye ulaşmak için Oyun kısayoluna sağ tıklayın, özelliklere sonrada dosya konumunu aça tıklayın. Orada Cstrike klasörü var.
Mwheelup duck komutu vardır. klavyenin numlock kısmındaki + ile keleş cold ve ekipman alırsınız. - tuşu ile ise awp deagle ve ekipman alırsınız.
[Image: 6kAbZE.jpg]

[Image: J4oNYj.jpg]


Download
anilkilic2015.rar - 1.6 MB


Print this item

  Cs 1.6 Dedicated Server Adminlik Sorunu Çözümü
Posted by: RuLinqTR - 20-09-15, 15:06 - Forum: [Linux|Win] Cs 1.6 Server Kurulum - Ayarları - Replies (2)

Beyler Bu Yazıda Sizlere CS 1.6 'da Dedicated Server Kurduğumuzda Adminliğimizin Bir Türlü Aktif Olmadığı Zamanda Sorunun Nasıl Çözüleceğini Anlatmak İstedim

Başlayalım :

Size Çözümünü Anlatayım Belki Bazı Arkadaşlara Yardımcı Olurum : İlk Olarak CS'nin Kurulu Oldğu Klasöre Giriyoruz , "cstrike" Dosyasına Giriyoruz Sonra Addons/Amxmodx/Plugins 'e Giriyoruz , Orada "admin.amxx" Adlı Bir Dosya Var Sizin Bu Dosyanız Bozulmuştur,İnternetten "admin.amxx Ve admin.sma" Adlı amxx ve sma Dosyalarını İndirin , ammx Formatlı Dosyayı Plugins Klasörüne , sma Dosyasını İse Scripting Klasörüne Atıyoruz, Gelen Uyarılara Evet , Taşı Ve Değiştir Gibi Olumlu Cevapları İşaretliyoruz,Sonra Aynı Dosyaları amxx ve sma Dosyalarını "adminek.amxx Ve adminek.sma" Olarak Yeniden Adlandırıyoruz , Sonra "adminek.amxx" Dosyasını addons/amxmodx/plugins Yoluna Atıyoruz , "adminek.sma" Dosyasını İse addons/amxmodx/scripting Yoluna Atıyoruz , Son Olarak addons/amxmodx/configs/plugins.ini Yolundaki Plugins Metninin En Alt Satırına "adminek.amxx" Yazıyoruz Tırnaksız Bir Şekilde , Artık Adminlik Dosyalarınız Ayarlanmıştır,Panelden Yada addons/amxmodx/configs/users.ini Dosyasından Adminliğimizi Yazıyoruz Oyuna Girip Kullanıcı Adı , Şifre Ayarlarımızı Yapıyoruz Ve Servere Giriş Yaptığımızda Adminliğimiz Aktif !!!!


Bu Yazıyı Ne +Rep İçin Ne Beğeni Yazmadım Bu Yazının Amacı Sadece İnsanlara Faydalı Olabilmek İstememdir.

Arkadaşlar Bu Yazıyı Eğer Başka Bir Yere Kopyalarsanız Lütfen Alıntı Olduğunu Belirtin Alıntı Olduğunu Belirtmeyen Arkadaşlar Olursa Hakkımı Zerre Kadar Helal Etmem.

Bu Yazının Sahibi Gökay Öktem'dir

İyi Günler !!!

İyi Forumlar !!!

Print this item