12-09-13, 10:28
Wadı gömsenize 20 mblık wadı gömmüyorsunuz panelden yükleniyor millet oyuna girerken 1 saat 20mblık wad dosyası indiriyor.
Nefesim Fark Yaratırmı ?
|
Res dosyası Oluşturunca WAD 'ı panele atmalı mıyım [ ÇÖZÜLDÜ ]
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
Res dosyası Oluşturunca WAD 'ı panele atmalı mıyım [ ÇÖZÜLDÜ ] - by LeadeRTR - 11-09-13, 17:23
Cevap: Res dosyası - by lonely16 - 11-09-13, 19:00
Cevap: Res dosyası - by TamEkran35 - 12-09-13, 05:29
Cevap: Res dosyası - by Nefesim - 12-09-13, 10:28
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| Brush Hatası [ ÇÖZÜLDÜ ] | Mapper234 | 6 | 6,104 |
13-03-14, 18:25 Last Post: xcasusxx |
|
| Durmama Sorunu [ ÇÖZÜLDÜ ] | kanekinci5 | 6 | 5,822 |
03-03-14, 22:32 Last Post: xcasusxx |
|
| VHE 3.4 Arıyorum Lütfen Yardım [ ÇÖZÜLDÜ ] | GoxFather | 3 | 4,243 |
01-03-14, 10:34 Last Post: kaptan647 |
|