22-09-14, 09:24
denemem dateline='' Wrote: Merhaba ,CFG oluşturursan hiç bir sorun olmaz.
Bu kodları sürekli oyuna girerken yazmak zorundamıyız mesela bi yere birkere yazsak otomatik oyunu açtıgımızda bunlar kabul edilse ? varmı böyle bir olay

