01-09-13, 10:27
xRteam45 dateline='' Wrote: wad dosyasının boyutu çok fazla olduğu için bu hatayı alıyorsun.
+ Aynı addan oluşan textureler olduğunu düşünüyorum.
+ OYUN6 adlı texture yok dikkatli ol texture konusunda.
iyide ben zaten bu mapın %80i bittikten sonra bspye çevirdim sorunsuz bir şekilde wad dosyasıyla ilgili bir sorun olsaydı o zamanda çevrilmezdi.

